Το κάλεσμα της Λορίν

Κοινωνικό
από 21/10/2017 έως 28/3/2018
  (4,5 / 5,0) από 2 κριτικές
Ιωαννα  
3 Μαρτίου 2018
Πολυ δυνατες ερμηνειες. Ωραιο κειμενο, θιγει συγχρονα προβληματα που ειναι επικαιρα .
Ο χωρος λιγο το αδικει. Αβολα καθισματα, φτωχα σκηνικα.
Έγραψαν για την παράσταση  
4 Ιανουαρίου 2018
"Η Αποστόλου καταφέρνει να δώσει μια παράσταση στο επίκεντρο της οποίας τοποθετείται η ανθρώπινη καταπίεση" | Αντώνης Μποσκοΐτης, lifo
"Ένας ύμνος στη διαφορετικότητα και στις αληθινές επιλογές μας!" | Ντίνα Καρρά, kallitexnes.gr
"Η σκηνοθέτιδα αγκαλιάζει και χτίζει με ευαισθησία το έργο, καταφέρνοντας να μας συνεπάρει. Καθοδηγεί δυο λαμπρούς ηθοποιούς με τεράστια υποκριτική δύναμη..." | Νίκη Ράπτη, theathinai.com
"Η εξαιρετική σκηνοθεσία της Φένιας Αποστόλου απογειώνει στο έπακρο το στοιχείο της ταυτότητας" | Λένα Βασιλείου, noizy.gr
-
Το κάλεσμα της Λορίν

Σύντομη περιγραφή

Τρίτη παράταση χάρη στη μεγάλη συνεχιζόμενη επιτυχία που σημειώνει από την αρχή της θεατρικής περιόδου. Το έργο μιλάει τόσο για τις δυνατότητες ελευθερίας που μπορεί να έχει το άτομο, όσο και για την καταπίεση και την κοινωνική απομόνωση την οποία υφίστανται όλα τα μέλη μιας κοινωνίας.

Αναλυτική περιγραφή

Τα πρόσωπα του έργου ζουν σε αβεβαιότητα και αγωνία, στερούνται τον έρωτα και τη στοργή. Είναι Απόκριες και ο άντρας (Πέδρο) μεταμφιέζεται σε Λορίν Μπακόλ, ενώ η γυναίκα (Ρόζα) σε Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ. Αυτό που ξεκινά σαν παιχνίδι, η αναζήτηση της ανανέωσης στη σχέση τους, μετατρέπεται σε αποκάλυψη: ο άνδρας προτείνει στη γυναίκα να παίξουν με ένα αντικείμενο που αγόρασε στο sex shop, αλλά η γυναίκα χαλάει το «παιχνίδι». Ερωτισμός και καταπίεση συνυπάρχουν. Παραδοσιακοί ρόλοι παρωδούνται.
Τι θα συνέβαινε αν δεν υπήρχαν προκαθορισμένοι «ρόλοι» και σε ποιο βαθμό φτάνει η ελευθερία του ατόμου; Πόσο καταπιεσμένα ή κοινωνικά απομονωμένα μπορεί να είναι τα μέλη μιας κοινωνίας; Οι κοινωνικοί ρόλοι που απονέμονται και υιοθετούνται ακόμα και από την παιδική ηλικία, αρχίζουν να αμφισβητούνται.
Το έργο, που πρώτη φορά ανεβαίνει στην Ελλάδα, τιμήθηκε με το Βραβείο Θεάτρου του Βαγιαδολίδ το 1984, και έκτοτε έχει ανέβει σε Ευρώπη (Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία, ΗΠΑ (Νέα Υόρκη) και σε πολλές χώρες της Λατινικής Αμερικής, υπενθυμίζοντας την διαχρονικότητά του, ειδικά σήμερα που η δημόσια συζήτηση φέρνει στο επίκεντρο το θέμα της ταυτότητας φύλου.

Ηθοποιοί

Ιωάννης Αθανασόπουλος
Βιργινία Ταμπαροπούλου

Συντελεστές

Μετάφραση: Μαρία Χατζηεμμανουήλ
Σκηνοθεσία: Φένια Αποστόλου
Σκηνικά - Κοστούμια: Άση Δημητρολοπούλου
Σχεδιασμός φωτισμών: Αλέξανδρος Αλεξάνδρου
Μουσική επιμέλεια - Ηχητικό τοπίο: Μιχάλης Τσίχλης
Βοηθός σκηνοθέτη: Κατερίνα Παρισσινού
Ειδικές κατασκευές: Αλέξανδρος Λόγγος
Φωτογράφιση: Αθηνά Σαρηγιαννίδη
Μακιγιάζ φωτογράφισης: Βασίλειος Πίκουλας
Trailer 1: Μιχαήλ Μαυρομούστακος
Trailer 2: Θεοφύλακτος Αργυρού
Συμπαραγωγή: Λυδία Λίθος - Θέατρο Αργώ
Curator: Χρύσα Καψούλη
Υπεύθυνος επικοινωνίας - Marketing: Άρης Σομπότης
Υπεύθυνη προβολής & δημοσίων σχέσεων: Νατάσα Παππά

Video

Στοιχεία θεάτρου

Ελευσινίων 15
Μεταξουργείο
Τηλ. 210 5201684-5

Κριτικές θεάτρου

Google: 4.1
Facebook: 4.6