Το κάλεσμα της Λορίν

Κοινωνικό (1 ώρα και 15 λεπτά)
έως 2/12

Κριτικές

  (5,0 / 5,0) από 1 κριτική
Έγραψαν για την παράσταση  
24 Σεπτεμβρίου 2018
• «Η Φένια Αποστόλου καταφέρνει να δώσει μια παράσταση στο επίκεντρο της οποίας τοποθετείται η ανθρώπινη καταπίεση…» - Αντώνης Μποσκοΐτης, lifo
• «Με άξιους συντελεστές, το Κάλεσμα της Λορίν, γίνεται κάλεσμα για όλους τους θεατές… Απελευθερώνει τον καταπιεσμένο εαυτό όλων μας. Δείτε το, αξίζει της προσοχής σας…» - Βασίλης Νάτσιος, cosmopoliti
• «Ένας ύμνος στη διαφορετικότητα και στις αληθινές επιλογές μας…» - Ντίνα Καρρά, kallitexnes
• «Η σκηνοθέτιδα αγκαλιάζει και χτίζει με ευαισθησία το έργο, καταφέρνοντας να μας συνεπάρει. Καθοδηγεί δυο λαμπρούς ηθοποιούς με τεράστια υποκριτική δύναμη…» - Νίκη Ράπτη, theathinai
• «Επιτυχής επιλογή ηθοποιών... κατάφεραν να μεταφέρουν το δράμα και την ένταση που απαιτούνταν από την ιστορία των ηρώων μας στην σκηνή... Εξαιρετική παράσταση…» - Σοφία Θεοδοσιάδου, θεατρο.gr
• «Η εξαιρετική σκηνοθεσία της Φένιας Αποστόλου απογειώνει στο έπακρο το στοιχείο της ταυτότητας…» - Λένα Βασιλείου, noizy
• «Είναι ένα έργο αφύπνισης στην εξερεύνηση της βαθύτερης ανθρώπινης ύπαρξής μας με στόχο την αποδοχή της από το κοινωνικό σύνολο αλλά και τους ίδιους μας τους εαυτούς. Είναι μια παράσταση που δεν πρέπει να χάσετε…» -Μαριάντζελα Ψωμαδέλλη, radioalchemy
• «Την συστήνω ανεπιφύλακτα, ειδικά αν σας αρέσει κάτι εναλλακτικό και παράλληλα κάτι πρωτοποριακό…» - Kλειώ Δημοσθένους, beasty-press
• «Πώς ορίζουμε τελικά το διαφορετικό; Είναι τόσο κακό να έχει κανείς ιδιαιτερότητες; Ένα ζευγάρι γνωρίζεται εκ νέου και δεν αναγνωρίζεται… Το κάλεσμα της Λορίν της Παλόμα Πεδρέρο συγκλονίζει…» - Ελένη Αναγνωστοπούλου, tritokoudouni
• «Μία παράσταση διαχρονική, ένα θέμα επίκαιρο και ένα δριμύ «κατηγορώ» σε μία κοινωνία του φαίνεσθαι που περιορίζει το είναι…» - Μαρία-Ελπινίκη Ζαφειράκη, quintatheater blogspot
• «Η μικρή σκηνή ήταν γεμάτη και ο κόσμος χειροκροτούσε με ενθουσιασμό, και δικαίως θα έλεγα, τόσο για την δύσκολη σκηνοθετική προσέγγιση ενός ευαίσθητου θέματος όσο και για τις δύο ερμηνείες του ζευγαριού..» - Εύη Ρούτουλα, koukidaki blogspot
-
Το κάλεσμα της Λορίν

Σύντομη περιγραφή

Το Κάλεσμα της Λορίν της Παλόμα Πεδρέρο στο θέατρο 104.

Τι αισθάνεται ένας φυλομεταβατικός άνδρας; Θα βρει την πραγματική του ταυτότητα; Πόση καταπίεση λόγω κοινωνικών και οικογενειακών συμβάσεων.

Αναλυτική περιγραφή

Ύστερα από την περσινή τεράστια επιτυχία του έργου της πολυβραβευμένης Ισπανίδας συγγραφέως Παλόμα Πεδρέρο, «Το Κάλεσμα της Λορίν», σε σκηνοθεσία της Φένιας Αποστόλου, στο A Small Argo Full of Art, η παράσταση επιστρέφει για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων στο Θέατρο 104.
Κεντρικό θέμα του έργου αποτελεί η καταπίεση που αισθάνεται ένας φυλομεταβατικός άνδρας, στην προσπάθειά του να βρει την πραγματική του ταυτότητα, την ταυτότητα που, για πολλά χρόνια, είχε καταπνίξει, λόγω κοινωνικών και οικογενειακών συμβάσεων. Η αποκάλυψη έρχεται, μία βραδιά Αποκριάς, όπου ο ίδιος (Πέδρο) μεταμφιέζεται σε Λορίν Μπακόλ, ενώ η γυναίκα του (Ρόζα) σε Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ, στο πλαίσιο ενός παιχνιδιού ρόλων και καταστάσεων…
-----------------------------------
Λίγα λόγια για την συγγραφέα Παλόμα Πεδρέρο
Η Παλόμα Πεδρέρο είναι ηθοποιός, σκηνοθέτις και θεατρική συγγραφέας. Σπούδασε Κοινωνική Ανθρωπολογία στο Πανεπιστήμιο Complutense της Μαδρίτης και Ψυχολογία στο Διεθνές Ινστιτούτο της Φλωρεντίας. Σπούδασε θέατρο με μερικούς από τους σημαντικότερους δασκάλους και δραματουργούς τόσο στην Ισπανία όσο και στο εξωτερικό.
Έχει γράψει περισσότερα από 30 θεατρικά έργα, που έχουν παρασταθεί εντός και εκτός Ισπανίας. Μερικά από τα σημαντικότερα είναι: «Το κάλεσμα της Λορίν», «Το χρώμα του Αυγούστου», «Φιλιά λύκου», «Το κίτρινο νησί», «Τρελά ερωτευμένες», «Ένα αστέρι», «Νύχτες εφήμερου έρωτα», «Ένα πουλί στο τούνελ», «Το πρώτο φιλί», «Άννα 11 Μαρτίου», «Ουρανοκατέβατοι».
Τα έργα της έχουν μεταφραστεί και δημοσιευθεί σε δώδεκα γλώσσες κι έχουν ανέβει στις ΗΠΑ, την Αυστραλία, την Γαλλία, την Πορτογαλία, την Γερμανία, την Μεγάλη Βρετανία, την Ιταλία, την Γκάνα, την Σλοβακία, την Τσεχία, τις περισσότερες χώρες της Νότιας Αμερικής και την Ελλάδα. Έχει τιμηθεί με πολλά εθνικά και διεθνή βραβεία, μεταξύ αυτών με το Βραβείο Tirso de Molina (1987), το Βραβείο για τον καλύτερο συγγραφέα στο Φεστιβάλ του Φθινοπώρου στην Μαδρίτη (1994), το Βραβείο Κριτικών της Κούβας (2003) και το Βραβείο Κριτικών στο Διεθνές Φεστιβάλ της Ρώμης «Ηθοποιοί αναζητούν συγγραφέα» το 2004.
Είναι η πρώτη γυναίκα δραματουργός που τιμήθηκε με αφιέρωμα στο έργο της στη Μόστρα Σύγχρονου Ισπανικού Θεάτρου του Αλικάντε, το 2005. Τα έργα της περιλαμβάνονται σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές ανθολογίες της Ισπανίας, της Ευρώπης και της Αμερικής. Είναι από τις Ισπανίδες συγγραφείς, το έργο των οποίων έχει μελετηθεί περισσότερο. Κατέχει μια θέση ανάμεσα στους σημαντικότερους Ισπανούς συγγραφείς του μετα-φρανκικού θεάτρου.

Ηθοποιοί

Ιωάννης Αθανασόπουλος
Βιργινία Ταμπαροπούλου

Διανομή

Ιωάννης Αθανασόπουλος (Πέδρο)
Βιργινία Ταμπαροπούλου (Ρόζα)

Συντελεστές

Μετάφραση: Μαρία Χατζηεμμανουήλ
Σκηνοθεσία: Φένια Αποστόλου
Σκηνικά - Κοστούμια: Άση Δημητρολοπούλου
Μουσική: Μιχάλης Τσίχλης
Σχεδιασμός Φωτισμών: Ευδοκία Βεροπούλου
Βοηθός Σκηνοθέτη: Κατερίνα Παρισσινού
Ειδικές Κατασκευές: Αλέξανδρος Λόγγος
Φωτογράφιση: Γιώργος Καλφαμανώλης
Μακιγιάζ Φωτογράφισης: Βασίλειος Πίκουλας
Φωτογραφίες από την παράσταση: Αθηνά Σαρηγιαννίδη
Video Trailer: Μιχαήλ Μαυρομούστακος
Συμπαραγωγή: Λυδία Λίθος - Θέατρο 104

Video

Πρόγραμμα

Τιμές

  • Γενική είσοδος: 12 ευρώ
  • Φοιτητικό, 65+ ετών, ΑΜΕΑ: 10 ευρώ
  • Ανέργων: 8 ευρώ
  • Ατέλειες: 5 ευρώ

Στοιχεία θεάτρου

Ευμολπιδών 41
Γκάζι
Τηλ. 210 3455020

Κριτικές θεάτρου

Google: 4.3

Παρατηρήσεις

  • Η παράσταση δεν έχει διάλειμμα
  • Στην οδό Τριπτολέμου και στην οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου υπάρχουν κλειστά πάρκινγκ,σε απόσταση 70 μέτρων από το θέατρο, των οποίων η χρέωση είναι στα 5 ευρώ.